AFRY新闻稿通用图像

阿雷格里港机场expansionsprojekterhöllutmärkelsen“优异奖”我ENR全球最佳项目奖

人,2020年8月10日 - 14:00

贝利,恩德尔AV AFRY,utfördeteknisk设计OCH konstruktion OCH ansvaradeFÖRgenomförandetAV projekten SAMT tekniskövervakning。

ENR全球最佳项目奖fokuserarPåutmaningar,risker OCH tillvaratagande AVmöjligheterVIDgenomförandeAV globala PROJEKT。DET AR ETT mycket prestigefyllt PRISFÖRPROJEKT MED globala projektteam索姆utmärkerSIGFÖRextraordinära设计 - OCH konstruktionsinsatser下DETgångnaARET。Deltagarnatävlar我20 specialkategorier,ALLT起价konstruktion OCH设计AV flygplatser直到industrianläggningar。恩oberoende陪审团beståendeAV industriledare Inom可能是设计OCH konstruktion GOR连接bedömningAV projektenutifrånFEM kriterier我ETT globalt perspektiv,inklusivesäkerhet,创新OCH团队精神。VID巢穴8:电子upplagan AVutmärkelsenutvärderadestotalt 30 PROJEKT,fördelatPå21 olika州OCH性kontinenter。

在ENR全球最佳项目奖2020 tilldelades DET brasilianska projektet扩张OCH modernisering AV阿雷格里港机场,utmärkelsenSOM“优异奖”我kategorin flygplats- OCH hamnprojekt。Arrangören工程新闻记录(ENR),utser德BASTA globala byggprojekten OCHbelönar德företagSOM驱动projekten配有队bestående起价olika nationer。

“Expansionen AV阿雷格里港flygplats范恩‘荣誉到优异的高级’OCH变种巢穴恩达flygplatsen SOM tilldelades PRIS”,塞格法比奥贝洛蒂哒塞卡,厨师贝利(德尔AV AFRY)1 Brasilien,OCHberättarsamtidigt ATT projektettävlade我kombinationen flygplats OCHhamn我罪驾驶员学校。

Expansions- OCH moderniseringsprojektet VID阿雷格里港flygplatsen,书房störstaOCH MEST trafikerade flygplatsen我的SödraBrasilien,VAR mycket komplext OCH fullt AV tekniska utmaningar,inklusive utmaningar relaterade直到LOGISTIK,säkerhetOCHmiljö。

“Kompetensen OCH synergin Inom可能Fraport-,HTBM- OCH贝利 - teamen bidrog斯托特直到连接lyckad byggnation AV连接flygplats我världsklass,SAMT直到ETT professionelltgenomförandebeaktande TID,kostnad,hälsa,säkerhetOCHmiljö”framhäver丰塞卡。

Expansionen法兰克福机场巴西 - 阿雷格里港,ETT dotterbolag至法兰克福机场服务全球,kontrakterades AV ETT HTBM-konsortium,bildat AV HTB,德语OCH巴博萨梅洛 - företag,对于genomförandet。贝利,恩德尔AV AFRY,verkade索姆underkonsult直到konsortiet OCH ansvaradeFÖRgenomförandeprojektetOCH书房tekniskaöversynen。

Projektetsförstaetappslutfördes我十月2019,detta猩猩ATT斯道flygplatsens normala漂移。DET inkluderade verifiering OCH konsolidering AVförprojekteringenOCH systemhandlingar,SAMT framtagande AV detaljkonstruktion GENOM digitala verktyg SOM 3D BIM-modellering,inkluderat visualisering,landskapsarkitektur,funktionell inredning OCH集成AVallmännautrymmen OCH utrymmen MEDbegränsadåtkomst,SAMT扩展AVlandningsområdeOCH arbetegällandebanans VAND- OCHtaxibaneområden。

“六AR stolta超过möjlighetenATT FA捐助正在我detta PROJEKT tillsammans MED HTBM OCH法兰克福。Utmärkelsen,索姆AR VAL K和AVföretagvärlden过来,innebärETT internationellterkännandeAVPöyrysförmågaATT samarbeta超过gränsernaOCH levererahållbaralösningar我PROJEKT OCH TEKNIK,塞格法比奥贝洛蒂哒塞卡,VDFÖR贝利巴西。

“这个结果是在我的团队里得到的,在我的团队里,这个结果是在我的团队里得到的,在我的团队里,这个结果是在我的团队里得到的。这是一个非常好的例子,在HTB的VD中。

“ATT leverera我TID OCH MED生猪kvalitet AR resultatet AV ETT arbete索姆utförtsAV ETT队配有spetskompetens。六AR mycketnöjdaMED ATT NU kunna erbjuda连接滨海现代OCH rymlig flygplats MED internationellasäkerhetsstandarderFÖR翻passagerare。六AR mycket hedrade AVutmärkelsen”,萨格尔安德列亚帕尔,VD法兰克福机场巴西。

对于更多资料,välkommenATT kontakta:

法比奥贝洛蒂DA丰塞卡,贝利巴西总统
联系电话+55 11 94127 9821
电子邮件fabio.fonseca@poyry.com

尼古拉斯奥克萨宁,EVP,加工工业的头万博亚洲安卓下载
电话:+358 40 565 3199
电子邮件Nicholas.oksanen@www.leonorpaque.com

嗡贝利

贝利ingår我AFRY索姆AR ETT internationelltföretagInom可能TEKNIK,设计OCHrådgivning。六hjälper瓦拉昆德ATT utvecklas Inom可能hållbarhetOCH digitalisering。

六AR 17 000hängivnaexperter Inom可能områdenainfrastruktur,INDUSTRI OCH是Energi,SOM arbetarvärlden超过FÖRATT skapahållbaralösningarFÖRkommande generationer。

使未来

相关文件